Selasa, 1 Jun 2010

Terima Kasih...

Terima kasih kepada DBP khususnya Encik Mohamad Daud Mohd, dan Encik Jusuh Majid kerana memberi peluang dan ruang kepada saya sebagai pemakalah Wacana Ilmu Kelantan 2010, baru-baru ini.

Bukan nilai wangnya yang penting, tetapi nilai kepercayaan yang mengatasi segala-galanya, dan nilai itulah yang melonjatkan nama saya dalam bidang sastera.

Banyak jasa yang ditaburkan oleh rakan-rakan di DBP dalam memajukan hobi saya. Dari awal lagi saya dibantu oleh Mattaib Nordin, Sutung Umar RS (mantan), Zaen Kasturi (Mantan), Puan Fatimah, Dr. Hanafi, Hasni Abas, Mohamad Sahaidan, Amran Daud, Ikram Fadly, Zalila Sharif, Rozninah, Norzeha Kasbi (mantan), ... Semoga Allah membalas jasa kalian.

Dalam kata penghantar kumpulan sajak Gelodak Rasa (sayangnya penerbitannya dibekukan) saya menegaskan bahawa kejayaan saya ini (dalam segala aspek) bukan kerja saya seorang, melainkan dibantu oleh kawan-kawan, dan termasuk juga mereka yang tidak saya kenali.

Tiada ulasan: