Selasa, 18 Mei 2010

Emel Daripada Hilmi Rindu

Assalamualaikum whb.,

Sebagaimana yang dijanjikan, semalam saya ada pos buku puisi Bagai Ada Sesuatu kepada sdr. Harap sdr menerimanya dengan selamat esok atau lusa.

Bagaiamanapun, saya tidak sempat menulis apa-apa sewaktu proses pengeposan berlaku. Ini kerana waktunya agak terbatas dan beberapa hal yang perlu saya uruskan dalam masa yang sama -- pada waktu itu. Pohon maaf.

Dalam hubungan ini, saya ucapkan terima kasih atas tulisan sdr terhadap dua kumpulan sajak saya sebelum ini. Saya diberitahu oleh anak saya yang rajin membuka laman web. Sudah agak terlewat juga saya mendapatkannya kerena baharu beberapa bulan ini saya mulai rajin (pandai) membuka laman web.

Tulisan sdr mengenai buku yang jauh dan dekat, bagaimanapun tidak dapat saya kesan untuk simpanan. Pohon apalah kiranya kalau masih tersimpan di dalam laman web sdr, dapat mengeposkannya kepada saya untuk simpanan dan mungkin akan diterbitkan pada masa-masa yang akan datang. Selebihnya saya mengucapkan selamat maju jaya kepada sdr yang begitu aktif sekarang ini. Selamat menulis.

Untuk menghubungi saya boleh menggunakan alamat: mohd.hr.trg@kist.edu

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan: